Ninebot F2 KickScooter powered by Segway Elektromos roller, maximális autonómia 40 km, 400 W motor, maximális sebesség 25 km/h, 10 hüvelykes kerekek
Ninebot F2 KickScooter powered by Segway Elektromos roller, maximális autonómia 40 km, 400 W motor, maximális sebesség 25 km/h, 10 hüvelykes kerekek
Várható szállítás ide:
Egyéb ajánlatok
Töltődik
Töltődik
Leírás
Részletek
Általános tulajdonságok
Motor típusa | Elektromos |
Motorszám | 1 |
Motor teljesítménye | 400 W |
Maximális sebesség | 25 km/h |
Kerék átmérő | 10 inch |
Maximális támogatott súly | 120 kg |
Emelkedési szög | 18 ° |
Csomag tartalma | 1 x Elektromos roller |
Szín | Fekete |
Műszaki adatok
Akkumulátor típusa | Lithium-Ion |
Töltési idő | 6.5 h |
Akkumulátor élettartam | 40 km |
Méretek
Hosszúság | 1143.5 mm |
Szélesség | 570 mm |
Magasság | 1214 mm 484 mm |
Súly | 17.2 kg |
Gyártó: Segway-Ninebot
eMAG.hu törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.
Töltődik
Töltődik
Értékelések (6 értékelés)
Szuper ok minden szempontból!
Korábban volt egy Nineboot D38E robogóm (amit elloptak tőlem), szintén a Segway-től, ami hasonló tulajdonságokkal rendelkezik: 38 km hatótáv és 350 W-os motor (F2-ben 40 km és 400 W).
Megmondom őszintén, hogy nagy a különbség, az F2-n sokkal tovább bírja az akku. Hidegben mínusz fokban vezetés (hosszú autonómia) és sport módban vezetés, ami a D38E-n nem igazán volt érezhető, sokkal erősebb (egy lejtőn mászok fel vele, hogy a D38E fele sem megy)
Összességében nagyszerű, köszönöm, és olyan táblákkal van ellátva, amelyek segítenek a forgalomban.
Automatikusan lefordított értékelés
Megjegyzést írok
Nagyszerű! Megéri a pénzt
A bukaresti városi dzsungelben megtett közel 800 km után egy frissítéssel térek vissza: semmi bajom nem volt ezzel a robogóval. Ha tetszett, amikor megvettem, akkor most még jobban. Úgy megy, mint eleinte, semmi nem csikorog, nem változott semmi rosszra (szerintem csak az első tárcsaféket kell meghúzni, de már megszoktam és nem vagyok benne biztos. Remélem nem mondok hülyeséget.). nem volt semmi bajom. Hetente 2-3 alkalommal járom a Titán - Pipera útvonalat. 24 percet csinálok a fejemben. A közlekedési lámpáktól függetlenül továbbra is ugyanazt csinálom. Metróval 1 óra 10 percet tettem volna meg, autóval kb 45-55 percet (plusz idegek, dízel, kopás az autón, nem beszélve...). Azt mondom, ez egy kiváló választás, és megéri a pénzét. Arról nem is beszélve, hogy a munkába járás élvezetté vált. Ami egykor rémálom volt, az mára szórakoztatóvá vált. Vigyázni kell a B-beli sofőrökkel, akik elkeserednek, hogy sorban állnak, és elhaladsz mellettük (valahogy megértem őket, mert én is sofőr vagyok, és tudom, milyen egy-két órát ülni a forgalomban), de a legjobb, ha elkerüljük az utat, ahol lehet. Ez az én véleményem. A bicikliúton csak ott közlekedek, ahol lehet, és ahol van járda, ahol nem járnak sokan (pl. Doamna Ghica utca). A többit pedig megyek az úton. Nem szeretek a járdán sétálni, ha gyalogosok vannak, mert megijesztem őket, és ez nem igazán oké...
1. tipp: Ha sokat lovagolsz az úton, javaslom, hogy vegyél egy tükröt, és rögzítsd a bal oldali kormányra. Sokat segít, ha tudod, mi van mögötted.
2. tipp: Ha van cuccod, amit a hátadon hordhatsz egy hátizsákban vagy valamiben, azt javaslom, hogy a felfüggesztéssel szerelt MAX G2-t szerezd be, bár az egy kicsit drágább. Ez lesz a következő vásárlásom ebben az évben, vagy ha találok egy jó üzletet a Black Friday-n. Ez most jó. Főleg, hogy normál gumik vannak, és az ütéseket is elnyeli.
PRO:
- Nagyon könnyen összecsukható
- Elég kényelmes (tekintve, hogy nincs felfüggesztése)
- Erőteljes motor, amely jól nyom (400 W - hátsó tapadás)
- Nem olyan nehéz, könnyen szállítható
- TCS (kipörgésgátló rendszer) rendszer, ami tényleg szuperül végzi a dolgát!!!! Megkíméli Önt abban az esetben, ha a talaj nedves vagy csúszós - esőben teszteltem
- Autonómia sport módban 20-25 km (az én 85 kg-omnál). Vezető módban 30 km-ig megy, eco módban pedig nem teszteltem.
- A villa nagyobb, mint a többi robogón. Ez stabilabbá teszi.
- A deszka elég nagy és széles - úgy teheted rá a lábad, ahogy akarod
- Probléma nélkül megy fel a rámpán, tényleg lenyűgöző a többi robogóhoz képest. Nagyon erős.
- Kiváló fény! Nagyon erős fényszóró. A közlekedési lámpák pedig éjszaka 80-90 m-ről láthatóak!
- Jó kijelző, átgondolt
- Az alkalmazás egyszerűen a legmenőbb alkalmazás a piacon!!! S21 ultrát használok. Nem tudom, hogy van ez iOS-en.
- Személy szerint úgy gondolom, hogy a betöltési idő rendben van. Más robogókhoz képest rendben van. A Motusnál is 9 órát vett igénybe a töltés, ami rendkívül bosszantó volt.
- A fékek kiválóak. Vészhelyzetben elmondhatom, hogy kiválóan fékez. Ne dobja le magát a rollerről, és az egyenesen megáll.
- Masszív felépítés
Hátrányok:
- mondjuk a kormány csavarjaira vigyázni kell. Felkapta a nádat. Kár, hogy imbuszkulcsok, és ha megpróbálja szorosabbra húzni őket, lekerekednek. Ez az egyetlen negatív dolog, amit el kell mondanom róla. (Itt egy frissítéssel térek vissza, és szeretném megemlíteni, hogy ez az én hibám volt. Nem úgy húztam meg őket, ahogy a gyártó ajánlotta. Konkrét rendelés kell. Miután kicseréltem a csavarokat és nagyon szorosan meghúztam, ahogy a gyártó ajánlja, 400 km felett nem volt semmi probléma)
Következtetés: Ez a legjobb módja annak, hogy megkerüljük a bukaresti pokoli forgalmat. Munkára és egyebekre használom. Megéri a pénzt. Ezt kerestem. Mindenkinek ajánlom, aki jó ár-érték arányú, könnyen szállítható, biztonságos (jól fékez és nem csúszik őrülten), stabil, nagyon jó alkalmazású robogót szeretne. Vásároljon bizalommal, mert nem fogja megbánni! Én személy szerint ezentúl CSAK Segwayt veszek.
Automatikusan lefordított értékelés
Megjegyzést írok
Ésszerű
Az alacsony hatótávra 4 csillagot adok, a 40 km igazából ősszel maximum 20, hidegebb időben pedig még kb 15-16 is (kb. 100kg vagyok). Amikor pedig eléri a 10-15%-ot, a maximális sebessége 8-10 km/h-ra csökken. És elég lassan tölt, 0%-ról 5 és 6 óra között.
Automatikusan lefordított értékelés
Megjegyzést írok
Kiváló
Nagyon jó felépítési minőség, masszív robogó. A fék nagyon jó, jól tart és plusz, hogy van állítási lehetőség. Az első, hátsó és oldalsó irányjelzők további nagy előnyt jelentenek.
Ami mínusz, az a tényleges autonómia, de ez természetesen felhasználónként, vezetési módonként eltérő.
Az egyetlen hátránya, amit látok, az a súly. Felemelem a lépcsőn 3 lépcsőfokkal dolgozni, a 2. emeleten pedig szünetet tartok és kart váltok. Egyébként nem látok gyengeséget. A Pro verzióra való frissítésen gondolkodom a nagyobb hatótáv és felfüggesztés érdekében. Párhuzamosan megyek velük, hátha megéri a pénzkülönbséget. Még alacsony hatótávolság és felfüggesztés nélkül is tökéletes az F2 rövid, 3-5 km-es városi utakra.
Automatikusan lefordított értékelés
Megjegyzést írok
Töltődik
Töltődik
Ügyfelek kérdései és válaszai
Van kérdésed?
Tegyél fel egy kérdést és a felhasználók megválaszolják.