Megjegyzés: Ez a leírás automatikusan le lett fordítva magyarra.
Megjegyzés: Ezt a leírást automatikusan lefordították románra.
SPACECOM
A Spacecom egy térstratégiai játék, amelynek játékmenete időben játszódik
igazi. A gyártásért a Flow Combine csapata felel, amelyet Kuba vezet
Stokalski. Rajta kívül a cég több korábbi társalapítót is foglalkoztat
A Witcher sorozat, köztük Marek Ziemak, Maciej Czerwonka, Maciej Miasik és Adam
Kozlowski. PC-s verzióban a cím eladó
digitális terjesztés, és ez az első játék, amelyet a 11-es zászló alatt adtak ki
bit launchpad - a lengyel stúdióhoz tartozó márka 11 bit (a sorozat alkotói
Anomáliák és ez a háborúm).
A játékmód a többjátékos módra összpontosít, maximum hat ember számára.
A játék során háromféle hajóból álló űrarmadát parancsolunk, a
minden játékos feladata, hogy meghódítsa azokat a csillagrendszereket, amelyekhez tartozik
ellenfél. Ugyanakkor saját rendszereink biztonságáról is gondoskodnunk kell
amelyek a gyárak, hajógyárak vagy műhelyek fontos szerepét tölthetik be.
A kritikus pont univerzumunk fővárosa, amelynek elvesztése azt jelenti
automatikusan vége a játéknak.
Az akció valós időben zajlik, és érdeklődőket igényel
teljes koncentráció, stratégiai gondolkodás, cselekvési tervezés és hatékonyság
a tervezett taktikák megvalósítása. A játékmenet nehéz, de nem
túlbonyolított, és az elért eredmények nem a szerencsén, hanem csak a szerencsén múlnak
képességeinket.
A Spacecom számítógépes audiovizuális beállításait így tervezték
módja annak, hogy ne vonja el a figyelmet magáról a játékról.Ezért az alapján
katonai tervezés, a játék grafikája meglehetősen minimalista, és az út
A hangrendszert a szürkék stimulálására hozták létre
sejteket.
Spacecom hardverkövetelmények
Ajánlott: Core 2 Duo 1,8 GHz, 2 GB RAM, kártya
128 MB grafika (GeForce 6600 vagy jobb), 300 MB HDD, Windows
Vista(SP2)/7(SP1)/8.1
A játék teljesen új