Vásárlási utalvány
(Ajándék) utalványok és kuponok
Mi a teendő, ha nem tudom felhasználni a vásárlási utalványom?
Mi történik, ha olyan terméket küldök vissza, amit korábban vásárlási utalvánnyal fizettem?
Nem találom / elvesztettem a vásárlási utalványom (vagy annak a kódját)
Milyen fizetési módot válasszak, ha a rendelés teljes összegét utalvánnyal fizetném ki?
Mi történik, ha csak részben használtam fel az utalvány összegét?
(Ajándék) utalványok és kuponok
A vásárlási utalvány egy, az eMAG.hu által elektronikus úton kiállított kuponkód, amely kizárólag a www.emag.hu weboldalon használható fel. A vásárlási utalvány kiállítása és átadása Ügyfeleink részére megtörténhet nyomtatott, illetve elektronikus formában is.
A vásárlási utalvány felhasználásával a vásárló az adott utalvány által meghatározott kedvezményben részesül, figyelembe véve a kampány alatt meghatározott feltételeket és korlátozásokat.
A vásárlási utalvány csak egy vásárláshoz használható fel, még abban az esetben is, ha az utalvány értéke nem kerül teljes összegben felhasználásra, mivel a kód érvényessége az első felhasználás pillanatában megszűnik.
Abban az esetben, ha a rendelés értéke kisebb, mint a vásárlási utalvány értéke, a különbség nem visszaigényelhető.
A vásárlási utalványok nem igényelhetőek termék vagy készpénz formájában.
A vásárlási utalvány felhasználásához a kódot a kosárban, a termék mellett jobb oldalon található “Rendelés összegzése” alatti “Van egy vásárlási utalványod?” mezőben kell megadnod. Ha a vásárlási utalvány érvényes és helyesen lett megadva, akkor a rendelés újraszámolt végösszege fog megjelenni.
Itt megtekintheted a kuponkód megadásának folyamatát:
Applikációban szintén a Kosárnál tudod hozzáadni ezeket a „Vásárlási utalvány” résznél. Kiválaszthatod a már elmentett utalványos vagy a „+ Vásárlási utalvány” gombot használva hozzáadhatsz újat. A kiválasztás után nyomj rá az „Alkalmazás” gombra jobb oldalon felül, hogy érvényesítsd.
Amennyiben a Felhasználó/Ügyfél által leadott rendelés véglegesítésre került a felhasznált (százalékos kedvezményt adó) promóciós kuponnal és az a termék/ek átvételétől számított 30 napon belül bármely okból törlésre/visszaküldésre kerül, a kupon érvényessége megszűnik, így a kuponkód nem lesz felhasználható, beváltható.
Vásárlási utalvány esetében (16 számjegy), ha az eredeti utalvány érvényességének lejárta előtt kerül visszaküldésre a termék, amit korábban az utalvánnyal fizettek, úgy egy új kód generálódik és az kiküldésre kerül a vásárlónak.
A Weboldalon megvásárolható ajándékkártya csak eMAG által forgalmazott termékre használható fel. Amennyiben az utalványt egy partnerünktől kaptad honoráriumként, avagy nyereményjáték formájában tettél rá szert, úgy az az Extreme Digital által forgalmazott termékeken kívül minden cikkre érvényes.
A rendelkezésedre álló utalványokat a Saját fók – Saját fiók -> Vásárlási utalványok fül alatt találhatod meg. Ahol az adott utalvány részleteit megtekintve látható, hogy meddig használhatóak fel.
Az eMAG kampány keretén belül kapott kuponokról mindig az adott kampány kampányszabályzatában olvashatsz részletesebben.
Mi a teendő, ha nem tudom felhasználni a vásárlási utalványom?
Kérjük ellenőrizd, hogy biztosan jól írtad-e be a számjegyeket.
Fontos, hogy ellenőrizd a felhasználhatósági feltételeket. Sok esetben előfordul, hogy a kupon csak eMAG forgalmazású termékre használható fel, Marketplace partnereink termékeire nem.
Továbbá, sok kupon nem használható egyidejűleg egyszerre, vagy egyes termékekre használható csak fel.
Amennyiben az utalvány felhasználása minimum kosárértékhez kötött, úgy kérjük ellenőrizd, hogy a kosárérték eléri-e ezt az összeget.
Amennyiben a fentiek után sem sikerült felhasználni az utalványt, pedig a feltételei érvényesülnek és aktív, akkor kérjük keresd fel az ügyfélszolgálatunkat.
https://www.emag.hu/user/vouchers – „Lásd az utalvány részleteit”
Mi történik, ha olyan terméket küldök vissza, amit korábban vásárlási utalvánnyal fizettem?
- Ha olyan terméket küldesz vissza, melyet korábban vásárlási utalvánnyal fizettél ki teljes egészében és csak az a termék volt a rendelésben:
Ez esetben egy új utalványt generál a rendszer a visszaküldés lezárása után. Az új kód a regisztrált e-mail fiókodba lesz elküldve, de megjelenik a Saját fiók – Vásárlási utalványok menüponton belül is. Az új utalvány ugyanazokkal a feltételekkel kerül kiállításra, mint a korábbi utalvány.
- Ha olyan terméket küldesz vissza, melyet korábban RÉSZBEN vásárlási utalvánnyal, RÉSZBEN külön kifizettél:
Ez esetben a visszaküldés lezárása után a befizetett összeg visszautalásra kerül, a kupon helyett pedig generál a rendszer egy újat. Az új kód a regisztrált e-mail fiókodba lesz elküldve, de megjelenik a Saját fiók – Vásárlási utalványok menüponton belül is. Az új utalvány ugyanazokkal a feltételekkel kerül kiállításra, mint a korábbi utalvány.
- Ha a vásárlási utalvánnyal fizetett rendelésben több termék is volt, de csak egyet küldesz vissza (és a rendelés egészét korábban utalvánnyal fizetted):
Ez esetben a visszaküldés lezárása után a termék értékével megegyező vásárlási utalványt generál a rendszer. Az új kód a regisztrált e-mail fiókodba lesz elküldve, de megjelenik a Saját fiók – Vásárlási utalványok menüponton belül is. Az új utalvány ugyanazokkal a felhasználási feltételekkel kerül kiállításra, mint a korábbi utalvány.
- Ha a RÉSZBEN vásárlási utalvánnyal, RÉSZBEN külön kifizetett rendelésben több termék is szerepelt, melyekből egyet küldtél vissza:
Ez esetben részarányosan a befizetett összeg kerül visszautalásra és egy új részarányos utalvány is kiállításra kerül. Az új kód a regisztrált e-mail fiókodba lesz elküldve, de megjelenik a Saját fiók – Vásárlási utalványok menüponton belül is. Az új utalvány ugyanazokkal a felhasználási feltételekkel kerül kiállításra, mint a korábbi utalvány.
Ha bármilyen okból nem kapnál, nem találnád az újra kiállított kódot, kérjük keresd fel az ügyfélszolgálatunkat.
Nem találom / elvesztettem a vásárlási utalványom (vagy annak a kódját)
A 16 számjegyű kódot mindig elküldjük a emag.hu oldalon regisztrált e-mail címedre is – így kérjük először ellenőrizd, hogy abban a postafiókban keresed-e, amivel az emag.hu-n is regisztrálva vagy (érdemes ellenőrizni a spam és a promóciók mappában is).
Az adott fiókhoz tartozó kód mindig megtalálható a Saját fiók -> Vásárlási utalványok fül alatt is, ahol egyből fel is tudod használni a kosárban lévő termékek esetében (ha megfelel a feltételeknek). Ha több eMAG fiókod is van, kérjük ellenőrizd, hogy azzal vagy belépve, amihez az utalvány tartozik.
Ha így sem találnád az utalvány kódját, úgy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Milyen fizetési módot válasszak, ha a rendelés teljes összegét utalvánnyal fizetném ki?
Ha utánvétet választasz, akkor vedd figyelembe, hogy ez esetben 490 ft még a kezelési költség (ami ha még belefért az utalvány összegébe, akkor lejön abból) vagy azt utólag a futárnak kell majd fizetned.
Online kártyával történő fizetés esetén a végösszeg 0 forint, amit nem tud sajnos értelmezni a PAYU rendszere és félő, hogy a rendszer így törli a rendelést.
Átutalás esetén a végösszeg szintén 0 forint, amit sajnos a rendszer szintén nem tud fizetetté tenni, de nem törli a rendszer és az ügyfélszolgálaton tudnak majd segíteni véglegesíteni ezt úgy, hogy ne kelljen kezelési költséget fizetned.
Mi történik, ha csak részben használtam fel az utalvány összegét?
Ez esetben az utalvány fennmaradó része sajnos elveszik, mivel az utalvány csak egyszer használható fel – ahogy a felhasználási feltételeiben is szerepelt.
Érdemes ügyelni rá, hogy a teljes összeg fel legyen használva és (legalább) akkora értékű legyen a rendelés, mint amekkora értékű az utalvány.
Kapcsolattartás