Meggondoltad magad? Küldd vissza online bankkártyával kifizetett terméked eMAG Easybox-on keresztül és 30 percen belül visszatérítjük az árát! 

Ugye milyen kényelmetlen, ha napokig kell várni a visszaküldött termék vételárára? Az eMAG-nál online bankkártyás fizetés esetén ez csupán 30 perc. Nincs többé hosszú várakozás, bizonytalanság. Biztonság és gyorsaság van!  

A szolgáltatás igénybevételének menete: 

  • Ellenőrizd, hogy az eMAG által forgalmazott termék a szolgáltatásra jogosult kategóriába esik-e! 
  • Rögzíts egy visszaküldési kérelmet eMAG Easybox automatán keresztül történő visszaküldéssel!  
  • Helyezd a terméket a csomagautomatába a rögzítést követően üzenetben kapott PIN/QR kód segítségével! Zárd be az ajtót!
  • Online bankkártyával kifizetett rendelés esetén az ajtó bezárását követően 30 percen belül már a számládon is lesz a termék vételára. 

 

Visszatérítések átfutási ideje az eredeti rendelés fizetési módja szerint Fast Refund szolgáltatás esetén: 

  • Bankkártyás fizetés (PayU (online)): az ajtó zárását követően 30 percen belül megérkezik a visszatérített összeg. 

Mentsd el bankkártyádat eMAG fiókodba és biztosítsd, hogy következő vásárlod visszaküldése esetén a visszatérítés 30 percen belül megtörténjen. Sőt, legközelebb a fizetés is már csak 1 kattintás! 

  • Utánvét: a visszaküldési kérelemnél megadott IBAN bankszámlaszámra max. 2 munkanapon belül. 
  • eCredit: Áruhitellel történt vásárlás esetén a hitel lemondását kérelmezheted, amit a kérelem beérkezését követően munkatársaink dolgoznak fel és jeleznek vissza számodra. 
  • Voucher: A termék vételárát vouchert felhasználva fizetted ki, a voucher újra aktiválásra kerül max. 5 percen belül. 

 

Rendelés lemondás? Fast Refundra nem jogosult termék? 30 percen belüli visszatérítés? Igen, ez az Instant Money Back. Vásárolj fiókodba mentett bankkártyáddal és ha meggondolod magad, a rendelés lemondását, vagy a termék visszaküldésének beérkezését, feldolgozását követően a vételár 30 percen belül a számládon lesz. Részletek 

 

Kérdésed van? Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerült kérdéseket és válaszokat: 

1. Mi történik, ha a visszaküldött termék nem tartozik a Fast Refund szolgáltatásra jogosult kategóriák egyikébe? 

Ebben az esetben a normál visszaküldési folyamat érvényesül, azaz a termék eMAG-hoz történő beérkezését és feldolgozását követően indul meg a visszatérítés folyamata.  

Gyorsítanál rajta? Vásárolj mentett bankkártyával és az Instant Money Back szolgáltatásunknak köszönhetően a beérkezett és feldolgozott visszaküldés után 30 percen belül visszatérítjük a vételárat. 

2. Mi történik, ha a visszaküldött termék minősége mégsem felel meg a feltételeknek? 

Ebben az esetben természetesen felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük a részleteket. Mi egy minőségében ugyanolyan terméket várunk vissza tőled, ha ebben eltérés van, egyeztetjük veled a teendőket (pl. Kimaradt tartozék pótlása). A sérült, minőségében nem megfelelő termékek költségét felszámíthatjuk, a visszaéléseket pedig szankcionálhatjuk.