EA Sports UFC 5 Xbox Series X |
|
Standard Edition Rendeld elő* az EA SPORTS™ UFC® 5 Standard Editiont, és megkapod: - 2 alteregót (Alexander Volkanovski, Valentina Shevchenko);
- egy 30. évfordulós vanity csomagot (4 vanity tárgy);
- tapasztalati boost az online karrier módban (x5);
- Muhammad Ali;
|
|
A Frostbite™ által támogatott EA SPORTS™ UFC® 5 a verekedős játékok következő evolúciója. A páratlan grafikai frissítésektől kezdve a teljesen új sérülésrendszereken át a játékmenetet igazán hitelesen befolyásoló orvosi beavatkozási szünetekig - az egész élmény a lehető legrealisztikusabb. |
|
Valódi hatásrendszer Mi határozza meg az MMA harcot? A tét, a technika, a látvány és a pillanat tiszta hitelessége. Az UFC 5 minden eddiginél valósághűbb részletességgel ragadja meg mindezt, a legmodernebb grafikai frissítésekkel, amelyek modern érzetet adnak az animációknak, a sérülésrendszerekkel, amelyek zökkenőmentesen illeszkednek a küzdelem brutalitásába és stratégiájába, a játékmenet frissítéseivel, amelyek fokozzák az akció gördülékenységét és a küzdelem realizmusát, és még sok mást. |
|
Valódi sérülések A vágások, zúzódások és duzzanatok pontos helyeken halmozódnak fel a játékban okozott és elszenvedett sérülések alapján, beleértve az arcsérülések több mint 64 000 lehetséges kombinációját, amelyeket egy harcos elszenvedhet. Minden sérülés minden eddiginél részletesebben jelenik meg, és teljesen hitelesen befolyásolja a karakter tulajdonságait. Az ellenfél szemöldökére mért ütés, amelyből vér csöpög a szemébe, hatással lesz a látására, és több kárt okoz azon a részen, mivel az ellenfél nem fogja olyan könnyen elkapni a támadásokat. Törd be az ellenfél orrát, hogy nehezebben kapjon levegőt, és lassabban regenerálódjon az állóképessége. Túl sok lábrúgás után a karaktered sántítani kezd, és csökken a mozgékonysága. A valódi sebzés a stratégiai lehetőségek új szintjét adja a harcnak. |
|
Az orvosok által előírt konzultációk és szünetek A valódi kár valódi eredményeket hoz. Ha a játékos jelentős sérülést szenved - például orrtörést vagy bedagadt szemet -, a játékvezető közbeléphet, megszakíthatja a mérkőzést, és orvost hívhat a sérülés megvizsgálására. Ha a játékos nem képes a sérült terület védelmére váltani, mint a valódi nyolcszögben, az orvos megállíthatja a küzdelmet. Ez több stratégiai lehetőséget ad a játékosoknak a győzelem vagy a túlélés érdekében. |
|
Új találatok és a találatokra adott reakciók Ez a hatás evolúciója. Az UFC 5 teljesen új animációkat kínál a földre vitt könyökütésekhez, a körkörös támadásokhoz és számos más ütéshez, rúgáshoz, térdeléshez és könyökléshez. Az új ütésanimációk ráadásul a profiktól, híres kickboxolóktól és még sokaktól vesznek át tippeket, így új harcmodorokat kínálnak. Ráadásul az ütésreakciók új animációi és a megfelelő fizika biztosítja, hogy érezd a valódi ütések hatását. |
|
Seamless Submissions Az új Seamless Submissions technológia a meglévő vezérlőrendszerek átalakított kiterjesztéseként működik, gyorsabb animációkkal és a minijátékok kiküszöbölésével. A kezdők a Grapple Assist segítségét használhatják a nyolcszögben, míg a veteránok új funkciókat élvezhetnek. Az új Submissions technológia simább, hitelesebb földharcjátékot kínál, a harcosok nagy örömére. |
|
Bemutató |
|
FROSTBITE MOTOR A franchise történetében először a Frostbite™ motor támogatja az EA SPORTS UFC-t, páratlan grafikai frissítéseket biztosítva a konzolos játékokhoz. A dinamikus világítástól és a felújított karakterhűségtől kezdve a realisztikus megjelenésen és ruházat animációkon át a Frostbite új életet lehel az nyolcszög akciójába. |
|
CINEMATIC K.O. VISSZAJÁTSZÁS Az új Cinematic K.O. újít és pontosan tükrözi az UFC főbb frissítéseit. Visszajátszás. A Frostbite erejét kihasználva a játékosok mostantól lenyűgöző vizuális hűséggel játszhatják újra a rúgásaikat. Szuperlassított felvételen, filmszerű szögekkel és megvilágítással, a harcot lezáró ütések hatása minden eddiginél valósághűbben és gyönyörűbben illusztrálódik, a véres testből és bőrből kiáramló vér pedig műalkotássá változtatja a pusztító kiütést. |
|
TÖKÉLETES HARCOS HASONLÓSÁG A Frostbite motornak és a világítási és renderelési funkciók jelentős frissítésének köszönhetően - beleértve a kettős kinetikus bőr- és szemárnyékolást, a drótalapú hajat, az új harcos-morfokat és a legmodernebb arcanimációs technológiát - az általad ismert és csodált harcosok még soha nem tűntek ilyen valósághűnek. |
|
VIZUÁLIS HATÁS Minden a hatásról szól. A jobb valósághűség azt jelenti, hogy amikor a harcosok elnyelik az ütéseket, a következmények hiteles, hatásos módon jelennek meg az arcon és a testen. Ráadásul az új folyadék- és részecskefizikai rendszerek lehetővé teszik, hogy a vér és az izzadság úgy szivárogjon és fröccsenjen, mint a nyolcszögben zajló küzdelem sűrűjében. |
|
HITELES RÉSZLETEK Az offline és online játékban hozzáadott új mérkőzésektől kezdve a valósághű frissítésekig, amelyekkel a bíró közbelép, hogy megmentse a földre-és-ütések által leütött harcost; az UFC 5-ben a harcok befejezésének módja és hitelessége az egekbe szökött. |
|
ÚJ FILMES REAKCIÓK A JÁTÉKBAN Egyedülálló nyolcszög belépések, lélegzetelállító kiütések és a kettő közötti minden pillanat. A Frostbite új filmes pillanatokkal készül, ahol a részletekre való odafigyelés és a harcosok felépítésének realizmusa olyan érzést kelt, mintha egy UFC PPV esemény teltházában lennél. A tömeg üvöltésétől Bruce Buffer ikonikus behódolásaiig az új filmes részletek az izgalom, a hitelesség és az elmélyülés új szintjét adják a UFC 5 számára. |
|
Játékmódok |
|
FIGHT WEEK Az UFC 5 valóban a UFC rajongói élmény kiterjesztése, és erre nincs is jobb példa, mint a Fight Week új kihívásai, funkciói és tartalmai, amelyek a rajongóknak példátlan hozzáférést biztosítanak a blockbuster UFC harci programhoz. |
|
Kihívások a harci héten A nagyobb UFC-rendezvények előtti és utáni héten a játékosok korlátozott ideig hozzáférhetnek a Fight Week kihívásokhoz. Ezek a kihívások lehetőséget adnak a játékosoknak arra, hogy feloldják az adott események által inspirált díjakat, köztük új alteregókat, létrehozott harcos vanity tárgyakat, játékos profil testreszabási tárgyakat és harcos érzelmeket. |
|
Predictions Mostantól a valós UFC-rendezvények előtt a játékosok előrejelzéseket tehetnek az egyes PPV-k főmeccseinek menetrendjére. A választás után a játékosok automatikusan felkerülnek a jóslatok ranglistájára, és a barátok egyéni ranglistái is elérhetőek számukra. Az eseményt követően a ranglisták legjobb játékosai UFC érméket kapnak. |
|
Wrestling Week Contracts A Wrestling Week Contracts napi harcfelajánlást biztosítanak a játékosoknak, ahol előre beállított játékbeállítások szerint AI ellenfelekkel szállhatnak szembe. A játékosok a részvétellel és a győzelemmel játékbeli valutát szerezhetnek, miközben a szerződések nehézsége a hét folyamán növekszik. A játékosok győzelmeit, vereségeit és összesített célba érkezéseit a Contracts lapon követhetik nyomon. |
|
Fejlődés és jutalmazás |
|
Alter egók A külsőtől a képességekig, az új alteregók lehetővé teszik, hogy kedvenc harcosaid szerepében játszhass a karriered hiteles, meghatározó pillanataiban (pl. egy harcos ikonikus UFC debütálása, a cím megnyerése és így tovább), a UFC 5 exkluzív alteregói mellett. |
|
Hűségkártya Játssz előre meghatározott jutalmakért, beleértve a játékon belüli valutát, a játékos profiljának testreszabását, a létrehozott harcos és alteregók vanity tárgyait. Ezenkívül a profilkihívások teljesítése XP-vel jutalmazza a játékosokat, ami növeli a hűségkártyájuk kereseti lehetőségét. |
|
ONLINE KARRIER MÓD A játékosok kérték, mi pedig megtettük. Az online karrier készségalapú mérkőzéseket, divíziós előrehaladást és címmeccseket tartalmaz négy divízióban. A játékosok minden divízióban egy másik Created Fighterrel versenyezhetnek, lehetővé téve a játékosok számára, hogy többféle testreszabást és vanity tárgyat használjanak. |
|
Online Fighter Evolution Az online karriermeccseken való küzdelemmel Evolution pontokat szerezhetsz, amelyekkel fejlesztheted a létrehozott harcosod tulajdonságait, mozdulatait és előnyeit. Amint a játékos eléri egy harcos szinthatárát, presztízsre tesz szert, ami visszaállítja az evolúcióját egy új harcosra, de növeli a szinthatárt, és hozzáférést biztosít további mozdulatokhoz és előnyökhöz. |
|
Tapasztalatnövelés A tapasztalati boostok növelik azt az arányt, amellyel a játékosok az online karrier módban való versenyzés során korlátozott ideig evolúciós pontokat gyűjtenek. A Boostokat játékbeli jutalomként lehet megszerezni, ami ösztönzi a játékosokat arra, hogy belépjenek az nyolszögbe. |
|
KARRIER MÓD A karrier mód teljesen új arculatot kapott, Davis edzőt visszahozta a ringbe, hogy végigvezesse a játékost UFC karrierjén, új filmes pillanatokkal, új helyszínekkel és az integrációra helyezve a hangsúlyt. A frissített edzőtábor lehetőséget ad a játékosoknak arra, hogy küzdjenek az ideális fittségi szint elérése és a harcokra való gyorsabb kvalifikáció érdekében. Emellett a sparringedzésekhez Challenge Packok is tartoznak majd, amelyek a teljesített kihívások száma alapján adnak pontszámot a játékosoknak. |
|
EXPERIENCE FIGHT NOW A megújult Fight Now élmény autentikus MMA/UFC meccstípusok egész sorát kínálja a rajongók által kedvelt módokban, beleértve a Main Card, Main Event, Championship, Backyard és Kumite játékmódokat. |
|
Játékstílusok A játékosok mostantól minden játékmódban testre szabhatják az általuk preferált játékstílusokat. A szimulációs játékstílustól kezdve, amely valós idejű körökkel, megnövelt sebzéssel és állóképesség-vesztéssel teremt hiteles harci élményt, a Knockout játékstílusig, amely megszünteti az életerő regenerálódását, és korlátlan állóképességet és kombókat alkalmaz, vagy a Stand and Bang játékstílusig, amely szigorúan álló helyzetben tartja az akciót - a választás a tiéd. |
|